Süper Lig ekiplerinden Gaziantep FK’da seçimli olağanüstü kongre öncesinde yönetim kadrosunda önemli bir gelişme yaşandı. Kulübün ikinci başkanlık görevini yürüten İbrahim Dicle’nin görevinden ayrılma kararı aldığı öğrenildi.
İbrahim Dicle yeni yönetimde yer almayacak
26 Haziran’da gerçekleştirilecek seçimli olağanüstü kongreye hazırlanan kırmızı-siyahlı ekipte, uzun yıllardır yönetim içerisinde yer alan ve kulübe verdiği desteklerle bilinen Dicle’nin, yeni dönemde görev almayacağı belirtildi. Edinilen bilgilere göre, yeniden başkan adayı olması beklenen Memik Yılmaz’ın oluşturacağı yönetim listesinde İbrahim Dicle’ye yer verilmeyecek.
Kulüp yönetiminde etkili isimlerden biri olarak gösterilen Dicle’nin görevden ayrılma kararında sağlık sorunlarının belirleyici olduğu ifade edildi. Öte yandan İbrahim Dicle’nin, ayrılık sürecine ilişkin önümüzdeki günlerde kamuoyuna yönelik bir açıklama yapmasının beklendiği kaydedildi.
Seçimli olağanüstü kongreye kısa süre kala yaşanan bu gelişme, Gaziantep FK camiasında dikkatle takip edilirken, yeni yönetim kadrosunun nasıl şekilleneceği merak konusu olmaya devam ediyor.