Gaziantep Haber

Gaziantep’te çok sayıda ruhsatsız silah ele geçirildi

Gaziantep'te Şahinbey ilçesinde yapılan çalışmalarda ruhsatsız silahlar ele geçirilirken, 2 kişi gözaltına alındı. Şüpheliler hakkında işlem başlatıldı.

Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri yasadışı silahlanmaya yönelik çalışma yapıldı.

Yapılan çalışmalarda 3 adet tüfek, 1 adet tabanca, 44,8 gram uyuşturucu madde ve 1 adet hassas terazi ele geçirildi.

Polis ekiplerince yapılan çalışmalarda 3 adet tüfek ile 1 adet tabanca ele geçirildi, 2 şüpheli gözaltına alındı. Şüpheli şahıslar hakkında yasal işlem başlatıldı.