Gaziantep Haber

Gaziantep’te 25 işçi hastanelik oldu

Gaziantep’in Şehitkamil ilçesinde bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, içtikleri sudan rahatsızlanmaları üzerine zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Olay, sabah saatlerinde Gaziantep'in Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre, fabrikada çalışan 25 işçi, bilinmeyen bir nedenle rahatsızlık geçirdi.

İşçilerin sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi

Bulantı ve kusma şikayetleri bulunan işçiler, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası'na götürüldü. Yapılan tetkiklerin ardından işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri tespit edildi. Tedavisi devam eden işçilerin genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.