Gaziantep'te Şehitkamil Belediyesi tarafından, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Gençlik Festivali düzenlendi.

Festival kapsamında "Touche" müzik grubu, Kamil Ocak Spor Lisesi yanındaki alanda sahne aldı. Konuklar, grubun seslendirdiği şarkılarla keyifli vakit geçirdi.
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, konsere yoğun katılım olduğunu söyledi.

Adliye çalışanları Deniz’in tedavisi için tek yürek oldu
Adliye çalışanları Deniz’in tedavisi için tek yürek oldu
İçeriği Görüntüle

Gençlerin konserde eğlenceli vakit geçirdiklerini belirten Yılmaz, "Gençlerdeki bu coşku ve gözlerindeki bu bakış olduğu sürece, bu meydanlarda ve topraklarda milli bayramlar binlerce yıl kutlanacaktır. Bizim gençlere inancımız tamdır, onların her zaman yanındayız." diye konuştu.

Kaynak: AA