GASKİ, Gaziantep genelinde sürdürülen altyapı çalışmaları kapsamında önemli bir duyuru yaptı. Gaziantep Su ve Kanalizasyon İdaresi (GASKİ) Genel Müdürlüğü kentteki bazı mahallelerde yaşanan su kesintisine ilişkin İslahiye Belediyesi sosyal medya hesapları üzerinden vatandaşlara bilgilendirme yaptı. Açıklamada, ana şebeke hattında meydana gelen arıza nedeniyle 25 Haziran 13.00 - 17.00 kadar su kesintisi uygulanacağı belirtildi.
GASKİ, elektrik ve altyapı bakım çalışmaları nedeniyle bazı mahallelerde su kesintisi uygulayacak.
Su kesintisinin etkileneceği mahalleler
GASKİ yaptığı duyuruda “Atatürk ve Bahçelievler Mahallelerimizde rezerv alan kapsamında yürütülen çalışmalar nedeniyle bugün 13.00 - 17.00 saatleri arasında su kesintisi yaşanacaktır. Vatandaşlarımızın gerekli tedbirleri almaları önemle rica olunur. Anlayışınız için teşekkür ederiz.“ açıklamasında bulundu.




