Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri yasadışı silahlanmaya yönelik çalışma yapıldı.
Yapılan çalışmalarda 3 adet tüfek, 1 adet tabanca, 44,8 gram uyuşturucu madde ve 1 adet hassas terazi ele geçirildi.
Polis ekiplerince yapılan çalışmalarda 3 adet tüfek ile 1 adet tabanca ele geçirildi, 2 şüpheli gözaltına alındı. Şüpheli şahıslar hakkında yasal işlem başlatıldı.
Kaynak: İHA




