Ve bugün okullar 26.06.2026 tarihinde kapandı...

ÖĞRENCİ’ler ders çalışmayacak terleri kurumadan üst üste sınavlara girmeyecekler, dee hadiii ders çalış diyen anneleri ve babaları kızmayacak dôvülmeyecekler dersleri zayıf ikmale kalsalar da tatil olduğu için sevinecekler

ÖĞRETMEN'ler öğrencilerinden ayrı kalacağı için yüreğinde burukluk olacaklar

KANTİNCİ’ler kalem, defter çikolata, simit, çay satamayacağından üzülecekler

Ortalığı dağıtan, okula gidince rahat bir nefes alan ve nereye gitse yanında götürmek zorunda olan anne VELİ'ler bugünden itibaren okul açılana kadar strese girecekler

Demirci Rüstem usta ile kaynakçı Mamet usta okul tatilinde diye işe aldığı çırağına her hafta haftalık vermek istemeyeceği için okulun kapanmasına hiç sevinmeyecekler

Ve gereği düşünüldü, okullar "3 ay" tatil edildi